Neem contact op

Bel ons op:

+31 (0) 478 - 55 66 77

Stuur een email naar:

info@putt.nl

Cliëntwaardering 2016

9
WAARDERING 2016

Klachten en geschillen regeling

Ons kantoor zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. Om uw klacht in behandeling te nemen heeft ons kantoor een interne klachtregeling.

Onze interne klachtregeling

Wanneer u ontevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening of over de declaratie, vragen wij u uw bezwaren eerst voor te leggen aan uw eigen advocaat of aan de klachtenfunctionaris. In onze opdrachtbevestiging wordt u hierover geïnformeerd.

U kunt uw klacht sturen of mailen naar:

Van der Putt Advocaten
Postbus 130
5800 AC Venray

info@putt.nl

Wij zullen in overleg met u zo snel mogelijk een oplossing voor het probleem proberen te vinden. Deze oplossing zullen wij altijd schriftelijk aan u bevestigen.

Mocht ons overleg in uw ogen niet tot een bevredigend resultaat leiden dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Advocatuur. Dat kan pas nadat u uw bezwaren eerst aan ons kantoor heeft voorgelegd. Wanneer ons kantoor niet binnen vier weken na het indienen van uw bezwaren schriftelijk heeft gereageerd op uw klacht, kunt u uw klacht rechtstreeks indienen bij de Geschillencommissie Advocatuur.

 

Lees meer over onze klachten en geschillen regeling


LAATSTE TWEETS